Lucia Esteban
Lucia Scatolini: “Em va cridar l’atenció la gent que tocava a les series”
Lucia Esteban: Bon dia, Lucia volíem fer-te una entrevista, ja que sabem que toques molt bé el piano i ens agradaria saber una mica com vas començar, perquè…
La primera pregunta és a quina edat vas començar a tocar un instrument?
Lucia Scatolini: Vaig començar a tocar als 6 anys.
Lucia E.: A on fas les classes: a una escola, conservatori.
Lucia S.: A una escola, a l’Escola de Música de Barcelona.
Lucia E.: Quin és l’instrument que t’agradaria haver tocat sinó estiguessis tocant el teu d’ara?
Lucia S.: M’interessa bastant el violoncel perquè m’agrada molt com sona
Lucia E.: Qui o que et va inspirar a tocar un instrument?
Lucia S.: De petita veia series a la televisió on sortia gent cantant, ballant i tocant instruments. Llavors em va cridar l’atenció i la meva mare em va apuntar a una escola de música.
Lucia E.: Quin estil de música t’agrada més tocar?
Lucia S.: M’agrada bastant la música clàssica, però també m’agrada tocar cançons més pop o bandes sonores de pel·lícules que m’agraden.
Lucia E.:I per acabar, et vols dedicar professionalment a la música? Si no és així a què t’agradaria dedicar-te?
Lucia S.: Sí, m’agradaria dedicar-me en el futur, perquè és una cosa que m’agrada molt des de sempre i seria el meu somni.
Lucia E.: Moltes gràcies per les teves respostes i et desitgem molta sort en el teu futur professional que tinguis un bon dia.

Yang Chen: “M’agrada la música clàssica, però també la moderna”
Lucia Esteban: Bon dia, Yang Chen volíem fer-te una entrevista, ja que sabem que toques molt bé la trompeta i ens agradaria saber una mica com vas començar, perquè…
La primera pregunta és a quina edat vas començar a tocar un instrument?
Yang Chen: Vaig començar a tocar quan tindria uns 10 o 11 anys.
L: A on fas les classes: a una escola, conservatori.
Y: Faig les classes al Conservatori Liceu.
L: Quin és l’instrument que t’agradaria haver tocat sinó estiguessis tocant el teu d’ara?
Y:M’agradaria haver tocat el saxòfon o instruments de percussió.
L: Qui o que et va inspirar a tocar un instrument?
Y: Un amic meu que també tocava em va dir si volia fer classes jo també.
L: Quin estil de música t’agrada més tocar?
Y: M’agrada la música clàssica, però també la moderna.
L: I finalment, et vols dedicar professionalment a la música? Si no és així a què t’agradaria dedicar-te?
Y: Sí, perquè no! No està gens malament.
L: Moltes gràcies per les teves respostes i et desitgem molta sort en el teu futur professional que tinguis un bon dia.

Adriana Alemany: “El meu tiet és el que em va inspirar a tocar la guitarra”
Lucia Esteban: Bon dia, Adriana volíem fer-te una entrevista, ja que sabem que toques molt bé la guitarra i ens agradaria saber una mica com vas començar, perquè…
La primera pregunta és a quina edat vas començar a tocar un instrument?
Adriana Alemany: Vaig començar a tocar quan tenia 11 anys.
L: A on fas les classes: a una escola, conservatori.
A: Faig les classes a una acadèmia de música, al costat de l’escola.
L: Quin és l’instrument que t’agradaria haver tocat sinó estiguessis tocant el teu d’ara?
A: M’agradaria haver tocat el piano.
L: Qui o que et va inspirar a tocar un instrument?
A: Doncs el meu tiet perquè des de petita sempre m’havia ensenyat a tocar la guitarra acústica i llavors jo vaig continuar però amb la guitarra elèctrica.
L: Quin estil de música t’agrada més tocar?
A: M’agrada la música pop anglesa
L: I per últim, et vols dedicar professionalment a la música? Si no és així a que t’agradaria dedicar-te?
A: No em vull dedicar professionalment a la música, però si que la mantindré com un hobby. No tinc clar a que vull dedicar-me però m’agradaria estudiar algo relacionat amb la tecnologia.
L: Moltes gràcies per les teves respostes i et desitgem molta sort en el teu futur professional que tinguis un bon dia.


