Quilòmetres de solidaritat

Aquesta és la bicicleta que es va utilitzar per fer els quilòmetres solidaris

El passat 6 d’octubre la iniciava del professor Xavier Romero va impulsar als alumnes a apuntar-se a la causa de l’oncogravel, una associació per ajudar als malalts de càncer.

Primer parlarem sobre que és l’oncogravel. L’oncogravel és una fundació que recapta diners per gent amb càncer i pels seus familiars, una opció solidària per aquelles famílies que no poden amb totes les despeses de l’hospital, aquesta fundació recapta diners fent curses de bicicleta. Aquesta iniciativa es va crear per la Fundació Oncolliga Girona més altres més.

Aquesta iniciativa la ves va portar a l’escola posant una bicicleta estàtica a l’entrada del col·legi perquè tots el que volguessin participar poses 1 euro i pedaleges tot el que volgués, al final d’aquesta iniciativa es veuria quants quilòmetres hem pogut recorre en aquests temps i quants diners hem recaptat.

Al final de l’ús de la bicicleta es va vendre, fent un sorteig venen paperetes per 3 € i es va sortejar per sorteig amb les paperetes venudes. La persona qui va guanyar vas ser el número 15 que era una noia de 1r de l’ESO.