Ara li farem una entrevista a la Laura Venegas un alumne de 4t A,gràcies a ella vam aconseguir fer més de 300 quilòmetres, fent ella sola en els descansos del pati 280 quilòmetres!
-Hola, Laura, com estàs?
Laura: Estic bé, gràcies.
-Ens alegrem, ara volem saber més de com vas poder fer-ho. Que et va motivar a participar-hi?
Laura: Em vaig motivar gràcies al fet que a mi m’agrada l’esport i les bicicletes, de fet jo en tinc una i m’encanta sortir amb ella, però també el fet que això era en quilòmetres solidaris per ajudar als nens en càncer em va motivar més a fer-ho.
-Vaja veiem que ets una noia molt esportista a la part de solidària. Vas fer més 280 km, com et sents?
Laura: Doncs em sento molt bé, ja que cada dia comptava i intentava fer més i superar-me amb les meves amigues fent suport per acompanyar-me a fer els quilòmetres.
-Com et vas sentir en veure el resultat final?
Laura: Em vaig sentir molt contenta, però els resultats de tres-cents quilòmetres en total de tothom em fer sentir molt millor.
– Estem contents d’escoltar-ho. Que t’agradaria dir als teus companys d’aquesta experiència?
Laura: La meva experiència ha sigut meravellosa m’encanta tot això i més perquè era una acció solidària.
-Gràcies Laura per compartir la teva experiència amb tots nosaltres, esperem tornar-te a veure!


